Vitán felüli, hogy ez a hét bizony a Bosszúállókról szól majd, hiszen csütörtökön debütál a Végjáték, ami egy 11 éve tartó korszak lezárása lesz a szuperhősrajongók számára. A film ennek a hype-nak megfelelően a bemutatója előtt döntögeti a rekordokat, és például jegyelővételben minden idők legjobb eredményét produkálta a több, mint 120 millió dolláros bevételével, ahogy már az is biztos, hogy Vasemberék harmadik közös kalandja a trilógiát a 2 milliárd dolláros álombevétel fölé repíti majd.
Szóval valójában nincs is szüksége a franchise-nak olyan nagy marketingre, de azért a különböző márkák és cégek meglovagolják a hírverést, amik inkább a rajongóknak szánt kedveskedéssel érnek fel, ahogy tette azt egy amerikai mozi is a kissé morbid, de hatékony húzásával, aminek során kiállították az elhunyt hősök hamvait egy vitrinbe.