
Milyen lenne, ha a Twin Peaks találkozna az Animal Crossinggal? Ez a kérdés még a bomlottabb elmékben sem hiszem, hogy felmerült volna, ugye? Szerencsére azonban volt, akiben igen, így neki is eshetünk az elmúlt időszak legfurább játékának, The Good Life teszt következik.
Hidetaka Swery Suehiro már számos olyan eposzt adott a játékosvilágnak, amitől annak nagy többsége csak összezavarodottan felállt vagy éppen már ránézéskor eldöntötte, hogy ez számára nem mondható éppen ideálisnak. Igazán nagyot viszont a Deadly Premonitionnel gurított, ami technikai problémái ellenére egy igen érdekes próbálkozás volt, mára pedig egyenesen kultjátékká vált. Persze a „kult” jelzőt sok esetben használhatjuk, azonban vétek lenne nem elismerni, hogy a rémes kinézet, vagy kezelés és a gyatra képfrissítés alatt ne rejtőzne egy igazán magával ragadó történet. Persze ezután érkezett folytatás és egyéb hasonló próbálkozás is, amik a maguk nemében mind értékesek voltak, azonban a mindegyiket sújtotta a gyatra megvalósítás, mely mára már egybeforrt emberünk munkásságával, ahogyan az érdekes és remekül felépített történet is. Gondolom a leírtakból már sejthető, hogy ismét egy kétarcú versenyzővel van dolgunk, ami szörnyű képfrissítéssel, szépnek nem éppen mondható grafikájával és egy remek sztorival próbál meghódítani bennünket.




Azt kell, hogy mondjam a The Good Life egy érdekes és jó játék, azonban a technikai kivitelezés messze elmarad az elvárható színvonaltól, így aki nem szerelmese a misztikus, már-már Twin Peaks-re hajazó történeteknek az inkább várjon egy kicsit vagy legalább valami combosabb eszközön próbálja meg az egyébként nagyon szórakoztató kalandot. A többiek meg úgyis megvették már, ugye?
Legutóbb ezt teszteltük:


