
Kedvünk szottyant barlangászni a posztapokaliptikus nyílt világban játszódó Kandriában, ami helyenként brutális, olykor viszont kifejezetten érdekfeszítő kaland.
Műfaját tekintve izgalmas videójátékos egyveleg látott napvilágot. A Kandria alapvetően ügyességi játék némi RPG fűszerezéssel, ugyanakkor az összesen 250 változatosan felépített szobát tartalmazó felfedezés során precíziós platformerekre jellemző pályákon is ugrabugrálhatunk. A történetbe túlságosan nem mennék bele, ugyanis már az elejétől fogva különös világba csöppenünk rejtélyes, némi emlékezetkiesésben szereplő hősnőnkkel, aki sajnálatosan jóformán alig emlékszik valamire korábbi életéből. A sztori előrehaladtával viszont szép lassan kiderül, hogy milyen szerep hárul rá végítélet idején, ahol nem mellesleg két ellentétes érdeket képviselő frakció háborújába keveredik.

A térkép sajnos elég keveset árul el egyik-másik territóriumról, vagyis pontosabban szinte semmit és furcsa módon piros iksszel kizárólag a halálunk pontjait jelöli, ami azért valljuk be, meglehetősen lényegtelen információ. Ezen felül viszont csak üres, fehér színű, kisebb-nagyobb rubrikák vannak felsorakozva egymás hegyén-hátán. Nem árt memorizálnunk az 5 gyorsutazás (metro) pozícióját, ha nem akarunk mechanikus lényekkel vagy vadállatokkal újra és újra megküzdeni, mert rövid idő után bizony hamar reinkarnálódnak – és sajnos nem egyszerű felül kerekedni rajtuk, miközben a zsebünkben található HP-növelő véges.
A Kandria repetitív mivolta ellenére egészen szórakoztató cím lett, s a fejlesztők állítása szerint hamarosan érkezik a pályaszerkesztő is, melynek „gyümölcsét” akár a közösséggel is megoszthatjuk – a 0 lenyomásával egyébként az alapjátékban már most is elérhető, de gyanítom, véletlenül hagyták benne. Zeneileg egészen hangzatos dallamok csendülnek fel, míg a 33 eltérő külsejű szerkó számos filmes kikacsintást nyújt.
Legutóbb ezt teszteltük:



