Fejlesztő: KRUMB Games; Kiadó: Judatone Studios; Platform: PC
Az elmúlt években hatalmas népsűrűségnek örvendenek a retro FPS-ek, de megesik, hogy olykor hiába tűnik remeknek a koncepció vagy látványos a műfaj iránti lelkesedés, valahol mégis kisiklik a dolog. A Mekkablood: Quarry Assaulttal pedig valami hasonló történt.
A Mekkablood: Quarry Assault története szerint 2082-ben járunk és egy korábban kamionsofőrként szorgoskodó robojockey szerepében találjuk magunkat. Egy kapzsi cég megpróbálja erővel rátenni a kezét Bill bányájára (ahol a 21. század nélkülözhetetlen energiaszükségleteit állítják elő) és az együttműködés hiányában túszul ejtette a barátnőjét. Innentől fogva azt hiszem, könnyedén ki lehet találni, hogy mi várható a bosszúra fókuszáló játékunkból, de az egyszerűség kedvéért leírnám, hogy gyakorlatilag minden utunkba kerülő mech-et mekket darabokra kell lőni. Tesztalanyunk szóló fejlesztőjének elmondása alapján FPS-ünket olyan szép emlékű akciólövöldék inspirálták, mint az Armored Core sorozat, az eredeti Doom vagy a Shogo, ezért, ha valamihez viszonyítanunk kellene, akkor ezek a klasszikus címek számítanak ösztönző erőnek.


Már évek óta górcső alatt tartottam a Mekkablood: Quarry Assault fejlesztését és a végső produktumot tekintve sajnos inkább csalódottságamnak adnék hangot. A nemeziseink enyhén szólva butuskák, ám ellenben rendkívül agresszívak és a terebélyes helyszínek dacára gyakorta túlzottan nagy a tömörülés. Ha nem figyelünk kellőképpen vagy nincs meg részünkről az állandó mozgás, akkor pedig könnyedén lezúznak bennünket. Azonban rövidre fogva azzal zárnám soraimat, hogy játékunk belefulladt saját ötletes ötlettelenségébe és összességében nincs benne semmi maradandó.
Legutóbb ezt teszteltük:


