Move On – interaktív akciófilm?


A DeutscheTelekom Asger Leth filmrendezővel együttműködésben,  “Move On” címmel közös játékfilmet készít. A T-Mobile hazai kampányának keretében magyarok is szerepet kaphatnak az első, valóban interaktív „road movie”- ban

•    A díjnyertes rendező, Asger Leth és a Deutsche Telekom (DT) közösen váltják valóra a márka jelmondatát: ‘Life is for Sharing’.

•    Az európai felhasználók meghívást kapnak egy igazi hollywoodi film – egy egyedülálló közösségi alkotás létrehozására.

•    A nagyközönségnek lehetősége nyílik, hogy csatlakozzon a “Move On” kreatív csapatához, és betekintést nyerjen a filmkészítés minden szakaszába, kezdve a castingtól egészen a helyszínek vagy a kellékek kiválasztásáig.

Most első alkalommal készül olyan film, amely az ügyfelet soha nem látott mértékben vonja be a filmkészítés kreatív folyamatába.  A közönség az előkészítő munkálatoktól kezdve a film befejezéséig folyamatosan befolyásolhatja a film helyszínét, a szereplők nevét vagy a filmzenét, sőt lehetősége nyílik szerepelni is a filmben!

Asger LethAsger Leth filmrendező és a DT minden egyes európai piacra, így Magyarországra is kihívást jelentő feladatokat dolgoz ki, és biztosítja, hogy a közönség egész Európában részese lehessen a cselekménynek. A “Move On” alapforgatókönyvét a díjnyertes forgatókönyvíró Matt Greenhalgh készíti. A történet egy férfi európai utazásáról és küldetéséről szól, melynek során egy titokzatos ezüst aktatáskát kell leszállítania, és minden körülmények között megvédenie.  A forgatókönyv nagy hangsúlyt fektet a felhasználók bevonására. Greenhalgh folyamatos jelenléte lehetővé teszi, hogy Leth-szel együttműködve a közönség kreatív ötletei és kezdeményezései bekerüljenek a filmbe, és valóra váltsák Leth elképzeléseit. A DT Csoport országainak mobilinternet szolgáltatására és szakértelmére támaszkodva, a milliók által nap, mint nap használt eszközök és szolgáltatások segítségével az európai, köztük a magyar felhasználók egy virtuális casting-ügynök bőrébe bújhatnak, felmérhetik a filmes helyszínek adottságait, és művészeti igazgatóként támogathatják Leth és csapata munkáját ebben az egyedülálló kreatív utazásban.

“Rendkívül izgatott vagyok, hogy ilyen sokan részesei lehetnek a kreatív utazásnak, és hogy ezrek dolgozhatnak rajta egész Európában. Úgy vélem, valami egészen különlegeset és lebilincselőt fognak létrehozni, és véleményem szerint ez lehet a filmkészítés egyik jövőbeli útja.” – Asger Leth

Miközben a hagyományos márkázott filmek a szponzoráció és a termékelhelyezés körül forognak, a “Move On” készítése közben a DT és Leth inkább a közönség bevonásának határait fogják feszegetni. A DT mobilinternet termékei és szolgáltatásai szintén kulcsfontosságú szerepet játszanak a “Move On” elkészítésében, hiszen ezek biztosítják az összeköttetést Leth és csapata, valamint az európai felhasználók között, miközben kielégítik az információ- és forrásigényeket, hiszen a produkció forgatása 8 országban 30 napon át zajlik.

„A <Move On> végső soron egy utazás története, egy férfi küldetéséről szól, akinek út- közben mindig egy lépéssel a többiek előtt kell járnia. Európa egyik legnagyobb mobil- internet szolgáltatójaként nagyban hozzájárulunk az emberek közötti kapcsolatteremtéshez.  Asger és a Move On találkozása a filmkészítés, a műszaki követelmények, a kommunikációs igények és a fogyasztók egyedülálló bevonása tekintetében magától értetődő partnerségnek tekinthető.” – Hans Christian Schwingen (márkastratégiai és marketingkommunikációs igazgató, Deutsche Telekom)

A résztvevő DT piacok Magyarország mellett Albánia, Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Hollandia, Horvátország, Macedónia, Montenegró, Németország és Szlovákia.

A magyarországi kampánnyal kapcsolatban további részletek hamarosan várhatók. Jelentkezés és további információ: www.move-on-film.hu

Rendező: ASGER LETH

A dán filmrendező, Jorgen Leth fiaként Asger Leth a “Cité Soleil kísértetei” című filmmel vált ismertté. 2008-ban elnyerte a DGA Legjobb Rendező díját a dokumentumfilm kategóriában. Reklámfilmeket is forgatott a Danish Games, a Mercedes és az ECPAT számára, mely utóbbi a kiskorúak szexuális kihasználása ellen fellépő szervezet. Asger legutóbbi filmje a “Borotvaélen” című mozifilm volt, melynek főszereplői Sam Worthington, Ed Harris, Jamie Bell és Elizabeth Banks.

Forgatókönyvíró: MATT GREENHALGH

A tévé vígjáték és dráma elismert művészeként Matt Greenhalgh filmes karrierje a 2007-ben bemutatott “Control” című filmmel kezdődött.  A “Control”, a Joy Division frontemberének, Ian Curtisnek az önéletrajzi filmje, mely megnyerte a Legjobb Brit Független Film díját, illetve a 2008. évi Carl Foreman Díjat a BAFTA Legjobb Elsőfilmes kategóriában. Matt második mozifilmje a “Nowhere Boy” John Lennon fiatalkori éveiről szól (főszereplők: Aaron Johnson, Kristin Scott Thomas és Anne-Marie Duff), mely jelölést kapott a 2010. évi BAFTA Díjra a ‘Legjobb Brit Film’ kategóriában. Matt két rövidfilmet is írt és rendezett, melyek címei “Acid Burn” és “Supermarket Girl”, legújabb filmjét, a “The King of Soho” című filmet pedig Londonban forgatja, melynek rendezője Michael Winterbottom, főszereplői pedig Steve Coogan és Anna Friel.

Matt Greenhalgh

Hozzászólások

hozzászólás

Előző cikk Asszonyok kútja
Következő cikk A holló - kritika

No Comment

Leave a reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .