
A Netflix új sorozata borzasztóan ígéretesnek tűnt és egy kicsit eszünkbe juttatta a Breaking Badet abból a szempontból, hogy megint egy olyan antihőst kapunk Jason Bateman főszereplésével, aki a családja anyagi biztonságának érdekében illegális munkát végez, amiben önmaga tehetségét is folyamatosan igazolni kívánja. Azonban az Ozark hiába egy viszonylag izgalmas thriller, mégis olyan érzésünk lesz tőle, mintha szénsavmentes kólát innánk.
Garantáltan nem fognak még egy darabig kikopni a tipikus antihősök a tévékből. Tony Sopranotól elkezdve Walter White-ig, rengetegen bilincseltek le a történetükkel. Azért működnek nagyon, mert látszatra teljesen normális, értelmes emberek választanak önként olyan utat az életben, amiről egyértelműen tudják, hogy nem szabadna. Ez a fajta kettősség iszonyatosan leköti a nézőt, mert közben saját magában is harcot vív, hisz drukkol az általa megkedvelt karakternek, miközben tisztában van vele, hogy amit csinál, az a való életben nem férne bele az alapvető morális értékrendjébe és egyértelműen elítélné. A nemesebb cél, ami általában a családszeretet, szinte feloldozást ad a bűnök alól. Természetesen nem mindig, hiszen látjuk a főhős cselekedeteiben a sokszor színtiszta egoizmust is. Ettől lesznek ezek a karakterek többdimenziósak, akiknek a mozdulatai kiszámíthatatlanabbak és ezért még jobban érdekel a végkifejlet. Ilyesmivel szeretett volna operálni az Ozark is, amihez most egy pénzmosó apuka társul, aki tulajdonképpen magának köszönheti, hogy veszélybe került a családja, de mégis nagyon drukkolsz neki. Erős légkört teremtettek, jó helyszínt választottak és nézetik magukat az egyre bonyolódó cselekmények, amikből érdekel, hogy hogyan keverednek ki a szereplők. Azonban nincs benne annyi kraft és a hibák néha túl feltűnőek ahhoz, hogy a széria kellően felnőjön a feladathoz.


A Netflixnek azonban próbálkozás szinten a legtöbb darabja erős marad. Az Ozark is ezek közé tartozik, nehéz megmondani mit is rontottak el benne pontosan, de azért nem időpocsékolás ledarálni.


