Shot in the Dark – játékteszt


Fejlesztő: Possum House Games; Kiadó: Possum House Games; Platform: PC

Sötétben lövöldözni soha nem egyszerű, így ezúttal sem: démonok és más rosszarcú lények lesik minden egyes léptünket, nem árt pontosan célozni.

Harmadik projektjével köszöntött be a Possum House Games (The Sword and the Slime, Heavy is the Crown). A tengerentúli fejlesztők – a kísérleti projektjeik után – ezúttal egy egészen érdekes horror köntösbe bújtatott 2D-s ügyességi játékkal rukkoltak elő.

A Shot in the Darkban egy vadnyugati fejvadász bőrébe bújhatunk, s természetesen az a feladat hárul ránk, hogy végezzünk minden elénk rohanó/repkedő rosszfiúval. Démonok, szellemek, zombik és maga a Sátán igyekszik megnehezíteni küldetésünket ebben a minimalista, mindössze három színnel operáló noir játékban. A hét fejezeten és több, mint 90 pályán át tartó hentelés során egyedüli társunk egy hatlövetű revolver, aminek újratöltésére gyakran rákényszerülünk a folyamatosan előbukkanó ellenségek miatt.

Az egysíkú történetben gyakorlatilag a szintek 90%-a arról szól, hogy balról jobbra haladva az egyik ajtóból a másikba kell jutnunk. Mindössze 3 órába telt végigjátszani ezt a kifejezetten vagány (?) ugrálós játékot, de manapság kevés az ilyesfajta monotonitás, még akkor is, ha indie címről van szó. Talán több odafigyeléssel és plusz lehetőségek beépítésével lehetett volna változatosabb a Shot in the Dark, így viszont csupán egy kellemes és hangulatos szörnyvadászat, ám összességében felejthető.

Legutóbb ezt értékeltük:

Bud Spencer & Terence Hill – Slaps And Beans – játékteszt

Hozzászólások

hozzászólás

Előző cikk A hét röhögései (367.)
Következő cikk Mintha egy városban lennél - kritika