
A Nintendo ismét megmutatja, hogyan is kell egy játékot feljavítani, úgy, hogy az minden porcikájában valóban jobb legyen, mint volt, de mégse érződjön idejétmúltnak.
A The Legend of Zelda: Skyward Sword eredetileg 2011-ben jelent a Nintendo akkori konzoljára, a Wii-re. Mint számos más címük akkoriban, ez is a mozgásérzékelős vezérlés köré épült és ezzel csábított el megannyi játékost a konkurenciától. Itt már erősen kihasználták a frissen debütált Motion Plus kiegészítőt, ami el is kélt a még pontosabb irányítás érdekében. A játék hatalmas siker volt a kritikusok és a közönség körében is, ennek ellenére sokan meglepődtünk, amikor idén februárban a Nintendo Direct keretében Eiji Aounuma, a széria producere bejelentette, hogy még idén érkezik a nagyfelbontású, ráncfelvarrott változat. Ugorjunk is bele az elemzésbe, hogy ti is lássátok, bizony egy remasterbe is temérdek energiát lehet fektetni.





Összességében a The Legend of Zelda: Skyward Sword HD egy remek játék, ami bátran ajánlok annak is, aki nem játszotta az eredetit, aki pedig igen, az már valószínűleg bőven el is merült Zelda felkutatásában. Az eredtileg is szuper játék minden aspektusában jobb lett, mint volt, nem érződik elavultnak, jól néz ki és nagyon szórakoztató, a fejtörők kellemesek, az irányítás nagyon szórakoztató (de azért a csuklópántokat szorítsátok meg a környezet óvása érdekében). Kellő mennyiségű szórakozást is fog nyújtani a 30 órás alaptörténettel, míg maximalisták bőven rátehetnék még legalább egy 20-ast a játék világának teljes felfedezéséhez. Egy szónak is száz a vége essetek neki, mert tényleg nagyon jól sikerült felújításhoz van szerencsénk.
Legutóbb ezt teszteltük:


