
A KungFu Kickball egyszerű alapötlete hívogató lehet az ügyességi harc/sport játékok rajongói számára, nehézkes irányítása és a jutalomrendszer teljes hiánya azonban hamar kedvüket szegheti.
Ha valamire rávilágított az elmúlt évek indie forradalma, az az, hogy a lehető legegyszerűbb játékmenetből is lehet napokig szórakoztató játékot faragni. A Kungfu Kickball egyszerű külsője mögött sajnos hiába találunk valamelyest összetett, az árkád korszakra emlékeztető elemeket, az első percek után kiismerhetővé válik. A leginkább a Smash Bros. és a Rocket League keverékeként jellemezhető játékot Jonah Wallerstein, a WhaleFood Games egyszemélyes cég alapítója készítette, aki könnyen tanulható, komolyabb szinteken azonban hosszú gyakorlást igénylő játékokat ígér fő profiljaként. A KungFu Kickballra ez maximálisan igaz, de a gyakran frusztrálóvá váló irányítás és a fejlődés-/jutalomrendszer teljes hiánya hamar kifullasztja az egyébként ígéretes alapötletű játékot.


A KungFu Kickball ebben a formájában csak úgy nyújthat 2-3 óránál hosszabb szórakozást, ha barátainkat is áthívjuk pár meccsre – a közös nevetések és bénázás talán egy darabig elfedheti a játék ürességét és gyenge irányíthatóságát. Ha a későbbiekben finomhangolásra kerül a játékmenet, és esetleg nagyobb lehetőségünk nyílik a játékosok testreszabására, akkor még egy igazán szórakoztató játék is lehet majd belőle.
Legutóbb ezt teszteltük:


