
Pablo Escobar bizonyítja nekünk, hogy a legérdekfeszítőbb történeteket néha tényleg az élet írja maga, az összes kegyetlenségével, drámájával és fordulatával együtt. Persze kicsit hozzányúltak a kolumbiai drogbáró hihetetlen életéhez, de a Netflix mégis úgy interpretálta ezt az egészet, hogy lélegzetvisszafojtva nézzük azt az időt, amikor a kokain szinte önálló életre kelt és elfoglalta Amerikát.



És közben megismerjük egyre jobban és közelebbről Escobar munkásságát, már ha lehet így nevezni, vagy az életét, amiben az egyik oldalról hihetetlen tisztelettel beszél az anyjával, odaadóan szereti a felségét még aközben is, mikor csalja, rajong a gyermekeiért, minden bizalmát Gustavo-ba helyezi, aki a legnagyobb jobbkeze, de közben látjuk hogyan álmodik a hatalomról, az igazának bizonyításáról, hogyan öl és ölet meg embereket. Ez a kettősség nagyon szépen van megrajzolva, de mindinkább csak bemutat és egy percig sem állítja be hősként Escobart.

A Pablo Escobart alakító Wagner Moura már csak egyetlen visszafogott, de mégis kegyetlen pillantásával mindenkit lejátszik a képernyőről, már meg is kapta érte teljesen megérdemelten a Golden Globe-jelölést. A nem amerikai színészek látványosan sokkal jobbak, mint társaik. Pedro Pascal (a Trónok Harca Oberyn Martellje) nagyon jól dolgozik össze Boyd Hoodbrookkal, kicsit kár is hogy az ő történetük eltörpül Escobaré mellett és néha nagyon összecsapottnak hat.
A Narcos egy jó sorozat, egy új színfolt a palettán, lehet megfeszülve nézni, főleg az első részeket, egyszerűen csak tudni akarod hova fut ki Pablo Escobar története. Az egész hitelessége nagyon díjazandó és baromi jó a felépítése, már csak abból a szempontból is, hogy az Egyesült Államok hogyan viszonyult ehhez. Ez az a történet, amiben temérdek a bűn, de mégis végig a bűnhődést várjuk.


