
Ma debütál az RPG-rajongók körében népszerű The Outer Worlds második kiegészítője, amit hosszúra nyúlt várakozás előzött meg, így hát leteszteltük az alapjátékot.
Már 2019 októberében megjelent a Take-Two Interactive égésze alá tartozó Private Division nevű kiadó játéka, a The Outer Worlds c. egyjátékos sci-fi/RPG, amit az Obsidian Entertainment fejlesztett. A tengerentúli alkotógárda korábban olyan klasszikusokkal rukkolt elő, mint a Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords vagy a Fallout: New Vegas. Ezért ahogyan arra számítani lehetett, újfent szerepjátékkal örvendeztették meg a műfaj rajongóit. Tesztalanyunk játékmenete és mechanikája kísértetiesen hasonlít az utóbbi franchise játékaira, ami azért sem a véletlen műve, mert rendezéséért az a Leonard Boyarsky és Tim Cain a felelős, akik anno az Interplay féle első két Fallout játékon is bábáskodtak.



Grafikailag Unreal Engine 4 működteti a The Outer Worlds-öt. A tájak kidolgozottsága figyelemreméltó és aprólékos, a készítők odafigyeltek a legutolsó fűszáltól a legsötétebb sikátorig gyakorlatilag minden egyes pixelre. Űrutazás videojátékban még soha sem volt ennyire magával ragadó, akad a történet során néhány töltelék misszió, melyekkel valamelyest csökkenhetett volna a játékidő, de az összkép igencsak változatosra sikeredett, s ennek a három különböző befejezés a bizonyítéka. A Peril on Gorgon címmel megjelent első DLC-re érdemes beruházni, mert ezzel a kiegészítővel együtt válik igazán kerekebbé a sztori, mely a mai napon megjelenő Murder on Eridanosszal tovább bővül.
Legutóbb ezt értékeltük:


