
Egy elfuserált kísérlet eredményeként rémséges förmedvényt irányíthatunk, és a Carrionban nincs megállás addig, míg a laboratóriumból ki nem szabadulunk.
A legtöbb platformra idestova másfél évvel ezelőtt megjelent a Phobia Game Studio játéka, azonban a Carrion mostantól a legnépszerűbb japán konzol berendezésein is elérhető. A playstationös megjelenéssel a játékon nem módosítottak, de a lengyel fejlesztőknek mégcsak okuk sem lett volna rá, ugyanis a maga egyszerűségével együtt igen hangulatos, B-filmekre hajazó élmény vár azokra a horrorokat kedvelő játékosokra, akik „belebújnak” a vörös massza bőrébe.


A pályák felépítését nem variálták szét a készítők, a fő szál mindvégig dzsungelben és a földalatti laboratóriumban zajlik, a feladatunk pedig csupán annyi, hogy különböző krátereket elfoglalva (melyek később mentési pontként is funkcionálnak) magunkévá formáljuk a környezetünket. Mindemellett össze kell harácsolnunk a kódrendszerünk hiányzó részeit: látványos adottságainkat hamar bevethetjük élesben, illetve amennyiben már birtokoljuk azokat, a tovább haladásunk apropóján vissza is kell ballagnunk egyes területekre. Ez idő alatt ajtókat kell szétzúznunk és az említett rosszfiúk (?) különböző drónok társaságában csőre töltött fegyverrel várnak és keresnek bennünket.

A Carrion pörgős indie cím, ahol végre a játékos dönti el, hogy mi legyen az emberiség sorsa. Remélhetőleg nem ez lesz az egyetlen találkozásunk a „döggel”, a sablonos végkifejlet bőven tartogathat még érdekes folytatást.
Legutóbb ezt teszteltük:


