A Sydnyben sétáló emberek azon tűnődhetnek az utóbbi napokban, hogy vajon Krajcáros kijutott-e a csatornából, ugyanis az ausztráliai város kanálisfedelei fölött piros léggömbök jelentek meg.
Stephen King ikonikus regényének természetfeletti bohóca a rikító lufikat használja arra, hogy áldozatait a csatorna közelébe csalja, így a várost elárasztó léggömbök akár még a szívbajt is ráhozhatják a békés kirakatokat nézegető emberekre, de szerencsére mindez csak egy fantasztikusan egyszerű de nagyszerű marketingfogás, mely az Andrés Muschietti által készített Az horrorfilm remake vészesen közelgő premierjét hivatott reklámozni. A remek árukapcsolás pedig kiválóan működik, az internetet azonnal elárasztották az ötletes kampány fotói, így hirdetve a nálunk héten érkező Krajcáros felbukkanását a mozikban:
Fantastic marketing idea for #ITMovie, and creepy AF lol pic.twitter.com/3VguPc2gEf
— Diana DJ (@DianaDJ7) September 3, 2017
Awesomely creepy #ITMovie pic.twitter.com/1QXlY2BdYj
— Nick Johnson (@Nick__Johnson) September 3, 2017
@StephenKing #Sydney sees red balloons above drains for the upcoming #ITMovie pic.twitter.com/O9GEFv2Wht
— Christopher Kelly (@EspeciallyKelly) September 3, 2017
Hogy tovább borzoljuk a kedélyeket, Stephen King már látta az Az feldolgozását és nyilatkozatában elismerte, hogy jobb lett mint az 1990-es Tim Curry-féle eredeti verzió:
Reménykedtem benne, hogy jó lesz, de arra nem készültem fel, hogy ennyire.
majd így folytatta King:
Szeretni fogják a karaktereket. Nekem az egész róluk szól. Ha kedveled a figurákat… ha érdekelnek… akkor a félelem általában működik. Biztos vagyok benne hogy a rajongók élvezni fogják a filmet.
Az Az nálunk szeptember 7-én debütál, melynek a legutóbbi trailere ismét felhívja a figyelmet a csatornákban rejlő veszélyekre.
Az Az hivatalos magyar posztere: