
Rom com
Reese Witherspoon a negyvenedik születésnapját ünnepelve belebotlik három fiatal filmesbe, akik beköltöznek hozzá. Aztán megjelenik Michael Sheen, aki rájön, mennyire hiányzik neki Reese Witherspoon. A szülőknek megannyi nagysikerű romantikus vígjátékot köszönhetünk, de vajon milyen lett lányuk, Hallie Meyers-Shyer első önálló alkotása?

Igazán jó romantikus komédiát egyre kevesebbet látni, és ez nem csak az új filmekre igaz, hanem a korábbi sikeres alkotások folytatásaira is. Azt nem állítom, hogy ennyi volt a műfajban, de tény, hogy nagyon sokan kiöregedtek, eltűntek, vagy komolyra váltottak. Az utánpótlás akadozik, nem lehet ifjú tehetségeket sikeres sorozatokból vagy tinivígjátékokból csak átemelni. A Nagyfater elszabadul, vagy a Rossz szomszédság típusú filmek egyébként is jobban fizetnének, a csajok is inkább a Rossz anyákban vagy a Szellemirtókban domborítanak. Reese Whiterspoonak kifejezetten jól állt ez a műfaj, de Doktor Szöszi helyett évek óta már csak Csábítunk és védünket kapunk, na meg ezt. Mostanában sorozatokban utazik, pedig nem rossz komika, simán elbírná a vászon. Michael Sheen, aki ugyanúgy helytállt a Tron: Örökségben, az Utazókban (ezek a filmek nem rajta mentek el) vagy éppen A távol a világ zajátólban, most is megpróbálja a legtöbbet kihozni a szerepből. A gyerekszínészek kifejezetten jók, a srácok közül éppen Pico Alexander a legfelejthetőbb, akit eddig főként a televízióban láttunk, és akinek sürgősen nevet kéne változtatni Hollywoodhoz. Lényeg a lényeg, az idősebb nő, fiatalabb pasi sztoriból úgy tűnik, a franciák és az olaszok jelenleg többet tudnak kihozni, és ha nem is eget verő, de ötletesebb alkotásokat láthatunk tőlük, mikor beülünk egy moziba.


