
Az Eszeveszett esküvő őrült, bohém, szenvedélyes, elegáns és könnyed, egyszóval nagyon franciás. Az Életrevalók rendezőpárosa most egy vígjátékot hozott nekünk, ami kedves és megnevettet, jó ritmusban hülyéskedik, de olyan érzelmi mélységekre ne számítsunk mint előző filmjüknél.

Minden egyes felskiccelt szituáció a komédiának enged teret, ami jó ritmusban adagolva egy feel-good mozit varázsol a vászonra vidám botlásokkal. Működik ez a humor, mert a szereplők megtöltik élettel, jól rezegnek együtt és még a káoszban is hitelesen adják elő ezeket a jeleneteket, de néhol azért nagyon banális lesz a bohóság, főleg mert annyi karakterrel dolgozik, hogy többnél képtelen nem túlzásokba esni.

Ez annak köszönhető, hogy a karaktereknek nem csak a munkához való viszonyukat és képességeit ismered meg, hanem egy kicsit a magánéletüket is pár elejtett megjegyzésből vagy ösztönös pillantásból. A film a végére, amikorra teljesen felpörgött és kifordított már minden lehetséges helyzetet, amit humorba öltöztetett, akkor kicsit elkezdi kitépni a szárnyait, hogy visszazuhanjunk a földre, bele a valóságba.
A problémák feltornyosultak, a dolgozók megfáradtak és az esküvő közeledik a végéhez, már senkiben nincs erő félresöpörni egy újabb konfliktust vagy megoldani a lehetetlent. Ez a visszasüppedés lenne az az íve a filmnek, ami keményen visszahelyez a realitásba keserédes hatással a gyomrunkban. A néhol túl nagy komédiába hajló poénok és jelenetek miatt azonban nem tudunk elég komolyan hozzáállni ehhez a feladathoz és ebbe törik kicsit bele a bicskája az Eszeveszett esküvőnek. Ez volt az, amit az Életrevalók esetében hibátlanul oldottak meg, itt azonban a két műfaj, a dráma és a vígjáték, nem keveredik össze láthatatlanul, túl éles marad a kontraszt és a néző nem képes azonnal szintet váltani. Ezt leszámítva azonban az Eszeveszett esküvő működik és arra a két órára, amíg tart, mosolyt üt az arcokra.


