Christopher Nolan háborús drámája, a Dunkirk nem hagyta pihenni az agyunkat. A három történetszálon futó cselekménye, három különböző időrenddel zsonglőrködött (az egyik egy hetet ölelt fel, a másik egy egész napot, míg a harmadik egyetlen órát), amik a végére összeértek, így ha lankadt a figyelmünk hamar elveszíthettük a fonalat. Nelson Carvajal éppen ezért fogta a vért mellőző alkotás idővonalait és lineáris sorrendbe újravágta őket, így megnézhetjük, hogy milyen hatást keltett volna a történelem legnagyobb mentőakciójának filmre vitele, ha valós időben, egymást követik az események.
Az már más kérdés, hogy az idővel való trükközés köztudottan Nolan filmográfiájának központi gerincét jelenti (Csillagok között, Eredet), ami fokozza a drámaiságát a történeteinek, így ha ezeket megszüntetjük pont maga a stílus és az eredetiség tűnik el a képkockákból. Mindenki döntse el maga, hogy az “egyszerű” történetvezetéssel jobb vagy rosszabb hatást kelt a Dunkirk!