A Trónok harca Oreóval újraalkotott nyitánya egyszerűen tökéletes


Ahogy az várható volt a Trónok harca utolsó évadának elstartolásával minden a sorozatról szól az elmúlt hetekben. Csak éppen nem a megszokott módon, ugyanis inkább a minőség kritizálása és a felbukkanó Starbucks kávéspoharas baki tartják lázban a fanokat.

Bár a kávéházlánc tök jól járt a véletlenül jött ingyen reklámmal, azért akadt olyan cég is, aki biztosra ment és előre leszerződött a Trónok harcával, mint például az Oreo. Amellett, hogy a világ legkedveltebb kekszmárkája limitált kiadású süti-csomagokat adott ki a széria kapcsán, ennek népszerűsítésére ütős Trónok harcás videókat is készített, amiben a nyitányt tökéletesen adaptálták Oreók felhasználásával, és akkor még az ominózus “a tél közeleg” szállóigének az újragondolásáról nem is beszéltünk. A marketingeseknek egy hatalmas pacsit küldünk!

Hozzászólások

hozzászólás

Előző cikk Minden idők száz legjobb filmszínésze – 100.-76.
Következő cikk Emma Thompson kutyafürdetőnek állt