
Az év egyik legígéretesebb játéka, ami sajnos mérhetetlen csalódás lett, de a jövőben talán még megüdvözülhet.
A horror egy igazán érdekes műfaj, komoly potenciál rejlik az megmagyarázhatatlanban. Az írók, akik ezt a zsánert koptatják, olyan eszközzel dolgozhatnak, mint az ismeretlen, amitől pedig mindenki fél. Az ismeretlent kedvük szerint alakíthatják, hogy azzal még inkább a frászt hozzák ránk és nincs ez másként a játékiparban sem, ugyanezen lehetőségek itt is adottak.





Mint a műfaj kedvelője, nagy elvárásokkal tekintettem alanyunkra, azonban előre el kell mondanom, hogy az Xbox változatot a megjelenéstől a mai napig nem sikerült játszható állapotba hozni. Olyan bugoktól hemzseg az anyag, amik teljesen megakasztják a játékmenetet és az ebből fakadó újrakezdések, majd egy másik ponton ugyanilyen típusú hibába futás, teljesen élvezhetetlenné teszik azt. Ugyanez a hiba fennállt a tavaly megjelent PC változatban is, ahol természetesen már akkor javításra került, valamint a PlayStation 4 konzolra érkező portban is, ahol szintén sikerült már megoldani ezeket a bosszantó dolgokat.
Több mint irritáló, hogy egy hivatalosan megjelent játék 14.000 forintos árcédulával, két hónappal a megjelenés után sem játszható és sajnos nem a Cyberpunk féle optimalizálatlanság a probléma. A Song of Horrorban jelenleg olyan bugok vannak aminek eredményeként bizonyos tárgyak nem jelennek meg vagy éppen a mentésünk korruptálódik, lehetetlenné téve a tovább haladást. Sajnos óvva kell, hogy intsek mindenkit az Xbox One változat megvásárlásától a fentiek értelmében. A helyzet pedig azért kiváltképp szomorú, mert ezeket a hibákat leszámítva simán lehetne akár magas pontszámos is, de így inkább nem pontoznám, megadva a lehetőséget a szépítésre.
Legutóbb ezt teszteltük:

