
Amikor túl sok a ha
A gyerekkori jóbarátokat elválasztja a sors, hogy sok-sok év múlva újra találkozzanak. Mindkettőjüknek megvan a saját élete, így ez a találkozás olyan érzéseket és gondolatokat generál, melyek ábrázolása az Előző életek erősségét jelentik. Érzelmes, néhol vicces, szép film koreai felhanggal. 


Celine Song a saját életéből merített, így tud a cselekmény és benne a karakterek őszinték lenni, ahol minden tétova lépés és kimondott gondolat egy átélt esemény emléke, első nagyjátékfilmnek talán éppen emiatt nem túl nagy falat. A színészek között működik a kémia, tudják, mit akarnak tőlük és merre tartanak. Lassan, szomorkásan, itt-ott humorral enyhítve a fájdalmat. A romantikus mozik kedvelőinek a Szerelemre hangolva és a Mielőtt-trilógia mélységében és hangulatában is olykor felidéződhet.
Az Előző életek cselekmény szép zenével, fényképezéssel, keserédes hangulattal és gondolatokkal operál. Bármikor, bárhol és bárkivel megtörténhetne (talán meg is történt, történik), ebből a szempontból univerzálisnak tekinthető, hiszen egyetemes emberi érzéseket és gondolatokat közvetít, ugyanakkor ott van benne a koreai kultúra, ami egyaránt vonatkozik a szereplők és a forgatókönyvíró-rendező származására, neveltetésére, világszemléletére. A koreai filmnek eddig sem kellett szégyenkeznie, de az utóbbi években a nemzetközi ismertség és elismertség tekintetében felszálló ágban van. Különböző stílusú és műfajú, minőségi alkotások kerülnek a nézők elé világszerte, teszik mindezt úgy, hogy a zajos siker érdekében sem mondanak le identitásukról.


