Amikor az utolsó hámréteget is levakarták magukról a hollywoodi forgatókönyvírók, akkor veszik elő azokat az alkotásokat, amiket gyakorlatilag el sem raktak. Tavaly volt Robin Hood, idén jöhetett megint A három testőr. A kaptár széria apukája érzett magában annyit, hogy képes 100 millióból ízléses kosztümös kardozós mozit rittyenteni. Próbálom vizualizálva megindokolni, miért vallott kudarcot..
A mostani verzió egyetlen igazi pozitívuma, hogy ez a szám nem csendül fel.

É
Minden korszaknak meg van a maga muskétása, azonban kevés muskétásnak lesz igazán színészi karrierje. A mostani gárdánál a Ki kicsoda? nálam már egy hét múlva bejátszott. Volt egyszer egy Chris O’Donell. A meglepő húzások között kéne elkönyvelni Orlando Bloom negatív szerepkörben való beletuszkolását. Honnan derül ki? Bizony, jól látjátok, a felhúzott szemöldök árulkodik.
Milla Jovovich nem győzött meg tálentumáról, feltűnő, hogy főleg csak aktuális férjei alkalmazzák (hajdanán Luc Besson). Christoph Waltz pedig idejekorán beskatulyázódott. Mindkét felvetésre választ adó bejátszás, szándékosan német szinkronnal.
Megint hülyítenek minket ezzel a 3D szemüveggel, kukába vele.. A báj, elegancia, stílus, olyan jelzők melyeket Paul W.S. Anderson végtermékére nem lehet használni, pedig számos korábbi adaptációról ez bátran kijelenthető.



hát ez szórakoztatóbb volt, mint a film 🙂
Köszönöm Kardtárs! Ha nem hal meg a gépem, akkor még 2 poén becsúszott volna, de így is örülök, hogy érdemes volt küszködnöm.:)