Az idei Super Bowlt is több mint 100 millió ember követte figyelemmel a tévé előtt ülve, így ez nem csak az amerikai foci legnagyobb eseménye, hanem a hirdetőké is (a film és sorozat előzeteseket itt találjátok). A reklámügynökségek Mekkájának számító eseményen ezért a rövid spotokban idén is mindent bevetettek annak érdekében, hogy megtolják a márkájuk szekerét: sztárokat szerződtettek, miközben mozifilmbe illő vizuális effekteket használtak. Persze mindezek ellenére is akadtak olyan cégek, akik számításukkal mellényúltak és inkább felháborodást keltettek az alig 30 másodperces reklámjaikkal, mintsem új vásárlókat szereztek volna.
Kigyűjtöttük nektek egy csokorba a hajnalban véget ért Super Bowl legjobb reklámjait, melyben Dwayne Johnson egy tejmárkát népszerűsít, Luke Wilson a fehér fogak mindentudójának, a Colgate-nek a szekerét tolja meg, Ridley Scott a Turkish Airlinest repíti a csúcsra, míg Steve Carell felháborodik, maiért a Pepsit csak “oké”-nak tartják.