
Látványos utazásra invitálja az Omno azokat a játékosokat, akik szeretnek elkalandozni a nyugalom és a természet sűrűjében.
Csak úgy árad az idill és a harmónia a filmes és videojátékos animátorként (is) szorgoskodó Jonas Mankle első játékából. A StudioInkyfox alkotója három utódos családapaként 5 év alatt készítette el dédelgetett álmát, aminek fejlesztése indie cím révén Kickstarter kampány részeként indult be igazán. A 32 ezer dolláros cél több, mint háromszorosát hozta az akkor csupán két esztendős, „gyerekcipőben” járó projekt – ennek eredményeként konzolokra is elkészült az Omno című 3D-s ügyességi játék.


Zeneileg fülbemászó dallamokat komponált Benedict Nichols. Kissé talán hajaz az Ori játékok muzsikájára, de makulátlanul illik az Omno fesztelen, meseszerű atmoszférájához, ami tulajdonképpen egy élménydús kiruccanás egy idegen planétára, ahol a fiktív fajok megismerése a földi faunával von némi párhuzamot. Számos gondolat fogalmazódik meg a játék szomorú mondanivalója folyamán, ilyen például a kihalóban lévő fajok és az anyatermészet védelme, melyekről sajnálatosan egyre inkább lemondhatunk a való életben is.
Legutóbb ezt teszteltük:


