
Grace klinikai eset

Míg a férfiak általában nyers erővel intézik el a nézeteltéréseket egymás közt, melyet nem feltétlenül előz meg szóváltás, addig a nők sokkal szélesebb spektrumon mozognak. A sebek begyógyulnak, a véraláfutások felszívódnak, a csontok összeforrnak, de a lelki sérülések gyakran egy egész életen át megmaradnak. Ha a lélek megtörése nem hozza meg a kellő eredményt, akkor marad a fizikai erőszak, a hajtépős, szemkikaparós női bunyó, ahol a legtöbb esetben valamelyik konyhai eszköz is szerephez jut és itt nem a mosogatószivacsra gondolok.
A jól fizető állást maga mögött hagyó David (Geoff Stults) a kézműves sörökre teszi le a voksát, majd közös gyerek ide vagy oda, hűtlenkedő feleségének, Tessának (Katherine Heigl) is kiadja az útját. David megismerkedik az újságíró Juliával (Rosario Dawson), aki búcsút mond a nyüzsgő metropolisznak, hogy a továbbiakban a kertvárosból szállítsa az írásait. Így tervezgetik ők kettecskén a közös életüket, vagyis hármacskán, merthogy Davis és Tessa lánya hol náluk, hol pedig az anyjánál van. Tessa előbb a lányán keresztül támad, de amikor látja, hogy minden ármánykodása ellenére Lily (Isabella Kai Rice) és Julia tök jól kijönnek egymással, a saját kezébe veszi a dolgot. Kötelező karakterként jelen van továbbá Tessa rémisztő porcelánbabává plasztikázott anyja (Charlie egykori angyala, a rémisztő porcelánbabává plasztikázott Cheryl Ladd), akinek hülyepi…aságért és genyaságért felelős génjeit maradéktalanul sikerült átörökítenie lányába és Julia nagyvárosi barátnője és kolléganője (Whitney Cummings), akivel mindent meg lehet beszélni telefonon (de ha kell, személyesen is megjelenik).

Ezek után nem marad más hátra, mint végignézni a maradék 98 percet és szurkolni Juliának, hogy kiderüljön az igazság. Amitől újszerűnek hat a film, az a Facebook, a kézműves sör és az, hogy nem látni amerikai autót, csak németet és japánt. Szeretlek Rosario, csak miattad.


