Hans Zimmer zenéit az óránkhoz igazíthatnánk


Hans Zimmer, aki 41 éves filmzeneszerzői pályafutása során több mint 120 mozihoz komponált emlékezetes muzsikát, precizitásáról vált híressé. Dallamai érzékenyek a tökéletes belépésekre, hangindításokra, melyekről gyakorta eszünkbe juthat egy óramű pontosságával megtervezett és végrehajtott zenei csoda. Zimmer stílusát mindig is erőteljesen meghatározta az időbeliség, mely zenéiben metronomikus lüktetések formájában figyelhető meg. Legutóbbi munkájának, a Dunkirknek pedig már minden egyes jelenetét áthatotta az idő feszültséggel teli, vészjóslóan ketyegő hangja, Titouan Ropert ezért három és fél perces videójában a mester korábbi munkáit a percmutatók különböző fajtái alá vágta, hogy a tűpontossággal pulzáló zeneművei egy lenyűgöző képként rajzolódjanak ki előttünk. A sötét lovag, a Dunkirk, Az őrület határán, a Sherlock Holmes, a Csillagok között, az Inferno, és még jó néhány alkotása Zimmernek tökéletesen igazítható az óránkhoz. A montázst látva a zeneszerző nem csak az életben, de a munkában sem ismer viccet, ha pontosságról van szó.

Hozzászólások

hozzászólás

Előző cikk A Jay és Néma Bob visszavág folytatása már biztosan elkészül
Következő cikk A hét röhögései (205.)