
Hét év fejlesztés után jelent meg a Demon Skin, melyben a hack ’n’ slash műfaj keveredik ügyességi elemekkel. Vajon megérte ennyit kínlódniuk az orosz alkotóknak?
Hosszúra nyúlt programozás előzte meg a Ludus future debütáló alkotását: először The Forging Destiny HROFT, majd About Savior Hunter (rövidítve A.S.H.) néven jelent volna meg, ám az alkotók végül a sokkal egyszerűbb Demon Skin címnél kötöttek ki. Röpke hét esztendő kellett ahhoz, hogy az indie fejlesztők összeverbuváljanak egy csapatot és elkészítsék a hack ’n’ slash játékot, amit elképzelésük szerint egyedi – vagy legalábbis nem hétköznapi – platformer elemekkel színesítettek.




A Buka Entertaniment az őszi 9 Monkeys of Shaolin megjelenése után ismét egy akciójáték felett bábáskodott. Az összkép a készítésre fordított időt kalkulálva minimálisan talán csalódást keltő, de a Demon Skin valójában egy nagyon hangulatos és ötletes, csupaszív játék. Remélhetőleg a Ludus future néhány javítással kiküszöböli a textúra alá pottyanó tárgyakat és az olykor felmerülő automatikus kilépéseket. Mindenesetre az említett átgondolatlanságok és hibák nem érték el a tűréshatárom küszöbét sem, így bátran ajánlható a műfaj kedvelőinek.
Legutóbb ezt teszteltük:


