
Lovecraft könyvei inspirálták a képregény hatású Forgive Me Fathert. A lövöldözős horror korai hozzáférésben található, játéktesztünkből pedig kiderül, hogy tapasztalataink miért felemásak.
A mozis- és televíziós feldolgozások, illetve szerepjátékok mellett gaming fronton is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az H.P. Lovecraft által kreált mitikus világ. Ezt a vonalat erősíti a meglehetősen ködös, egyébként erősen B-filmekre hajazó történettel rendelkező Forgive Me Father, melynek Early Access változatában egy papot irányíthatunk, aki stukkerrel a kezében kínál megnyugvást a megszállott embereknek és szörnyeknek, miközben saját őrülete is kísérti.



Összegezve, jelenlegi stádiumát figyelembe véve és a helyén kezelve igazán klassz játék (lehet majd) a Forgive Me Father, csak hát lehetne jóval eklektikusabb. Gyakorlatilag minden egyes pálya egyformán alacsony kihívást nyújt: menni, lőni, kulcsot megkeresni, ajtót kinyiítni és ez ismétlődik. Várhatóan a jövőben összesen 25 zónát fésülhetünk át és egy női újságíró karakter bőrébe is belebújhatunk, aki valószínűsíthetően eltérő tálentumok birtokosa. Mindemellett rengeteg más újítást beígért a varsói székhelyű Byte Barrel, s a hátralévő maximum 7 hónap ennek fényében nem tűnik olyan hosszúnak.
Legutóbb ezt teszteltük:


