
Az év egyik legjobban várt független akciójátékát kicsit túltolta készítője, de a távol-keleti hangulat miatt a Bright Memory: Infinite remek szórakozást nyújt.
2019-ben jelent meg a Bright Memory eredeti változata, ami felfogható egyfajta ügyesen összerakott tech demóként. Tartalmas mechanikája és szögegyenes, lineáris játékmenete ellenére mindössze 30-40 perc elegendőnek bizonyult a végigjátszásához, de a felettébb pazar külcsínnek hála mégis rendkívül sokszínű első személynézetű akciójáték kerekedett ki belőle. Az FYQD-Studio fejlesztés szempontjából az Epic Games pénzügyi támogatását is élvezte és bár volt egy kisebb malőr illegálisan felhasznált grafikai elemek kapcsán, végül az FPS alkotójának sikerült leszerződtetnie egy érzékelhetően tehetséges művészeti tervezőt. A megjelenés után (és közben) a játék hamar megtalálta rajongói bázisát, s az FYQD a beígért Episode 2 helyett egy „egészestés” folytatás (?) készítésébe fogott, mely az Infinite alcímmel egészült ki. Ám most, hogy magam mögött hagytam, annyit már a cikk elején leszögeznék, hogy lényegében alig változott valami a két évvel ezelőtti bemutatkozáshoz képest.



Valamennyi szempontot figyelembe véve teljesen vállalható játék lett a Bright Memory: Infinite, ezzel együtt sajnálatosan szinte pislantásnyi időm sem volt arra, hogy kiélvezzem, olyan sebesen a lezáráshoz értem. Szórakoztató FPS, amit teljes egészében átjár a kínai kultúra, de tényleg lehetett volna hosszabb a játékidő.
Legutóbb ezt teszteltük:


