
Mielőtt megjelenik az akciójáték várva várt folytatása, utána jártunk, hogy mitől olyan nagy durranás az eredeti Project Warlock.
Reneszánszukat élik a retro FPS-ek: olyannyira, hogy korábban weboldalunk hasábjain is foglalkoztunk közülük számos alkotással. Az újabb címek repertoárjából legutóbb a jobb sorsra hivatott, de vállalható Kingdom of the Dead került terítékre, most viszont az elsőként Korai hozzáférésben, vagyis a július 10-én megjelenő Project Warlock II előzményét helyeztük boncasztalunkra, aminek PC-s verzióját hébe-hóba napjainkig foltozgatják különböző minőségű szervizcsomagokkal. Ezek a jellemzően néhány megabájtos frissítések többnyire jópofa tartalmakat rejtenek, úgymint például halloween–i témát és többféle stukker borítását, de természetesen számos bosszantó hibát is kijavítottak a 2018 végi megjelenése óta. Pánikra azonban nincs ok és megnyugtatnám a tisztelt olvasót, hogy eme cikk nem ezeknek a magyar nyelvű összefoglalásáról szól, mert hát annak sok értelme nem volna.


A lengyel Buckshot Software alkotása nem szándékozik megújítani az első személynézetű lövöldözős játékokat, sokkal inkább felfogható, mint egy tisztességes főhajtás a műfaj legnagyszerűbb címei előtt. Ahogyan az megszokott, a fejlesztők a második rész apropóján beígérték a leghangzatosabb közhelyeket, s demó formájában akár már most neki lehet veselkedni a démonirtásnak.
Legutóbb ezt teszteltük:


