
A gonosz marionettbábu és a fekete trutyi szórakoztató története
Libabőr nemrég debütált a 2. évaddal. Ez egy kimondottan szórakoztató, pörgős, könnyű és csipkedősen rémisztő sorozat, ami (ismét) újraélesztette a tinihorrort, de ha az egész család választja borongós délutánokra kikapcsolódásként, akkor a felnőtteknek is kedves nosztalgiát ígér: az elsőben Justin Long, míg a másodikban David Schwimmer a főszereplő. A Disney+ pedig garancia arra, hogy biztonságosan ott lehessen vele hagyni a kiskamaszt is. De azért este majd mindenki nézzen be az ágya alá!

Az ügyessége ennek az évadnak abban áll, hogy egy ideig részenként veszi végig a karaktereket, akár ugyanazt a jelenetet egy másik szemszögből is megmutatva, hogy szélesítse a látószöget, később pedig nem fél váratlant húzni a látszólagos vége után (!), ami lehet, hogy dramaturgiailag kicsit döcög, viszont emiatt aztán az utolsó részig érdekfeszítő tud maradni. (Egyébként itt szerepel a titokzatos és átkozott marionettbábu.)
Természetesen ebben az évadban is van a felnőttek és gyerekek története közötti hasonlóság, és egy szemérmes szerelmi szál (tényleg az: egy-egy bátortalan csók itt és ott, semmi más), egy sötét alagsor, ahova soha senkinek nem szabadna lemennie, de mégis összességében vagy nem olyan merész, mint az első volt, vagy csak nem tömtek bele elég ötletet ahhoz, hogy akár önállóan is elvigyen a hátán egy-egy részt, mert ez már egy kicsit szürkébb az előzőhöz képest.
A Libabőr a zsánerből adódóan könnyű és néhol felszínes a sorozat, de nem megúszós sehol, amit bele akartak tenni, azt maximálisan beletették, ettől pedig igazán élvezhető lett végül.


