
Fivérek és apák sorsa
Az Easttowni rejtélyek készítőjének új minisorozata egy egyedi hangulatú, lassan hömpölygő, apák és fivérek történetet elmesélő krimi. Az apropóját egy FBI-os nyomozó és egy bosszúálló bűnöző üldözése adja, de ez csak a felszín, mert leginkább az emberi drámák sokasága teszi telítetté ezt a hét részt, ismét egy remek színészgárdával (élükön Mark Ruffalo) és a már elvárt HBO minőséggel.



A női szereplők legalább ilyen sokoldalúak és erősek A megbízásban, csak ők úgy magasodnak ki belőle, mint a jelzőoszlopok: nincsenek kapcsolataik egymással, egyedül küzdenek a férfias világ egymásba fonódó indáival. Például Maeve Prendergrast (Emilia Jones) már 21 évesen a nagybátyja gyerekeit neveli, pedig még a saját árvaságát, vagy fiatalságát sem tudta feldolgozni, de Emily Brandis (Silvia Dionicio) is hasonló szerepben van, csak ő az apjáért érez felelősséget… Míg ezek a nők legalább olyan erősek, mint a férfiak, mégis saját történet híján leginkább megoldó szerepben léteznek.
A színészek természetesen lubickolnak is ezekben a kiválóan megírt, egyedi szerepekben. Mark Ruffalo már régóta olyan név, akinek érdemes minden munkáját figyelni, de itt az utolsó mellékszereplőig mindenki valóságos és életszerű. A képi világa, az atmoszférája hibátlan, a legjobb HBO-s minőséget idézi. Mégsem lesz ez sem mindenki sorozata, mert tényleg lassú és más, mint amit az ember várna. Esélyt viszont mindenképpen érdemes neki adni, mert minden résszel egyre mélyebbre visz a nyúl üregébe. Azért nem olyan éles, mint a Kamaszok volt, és talán egy kicsivel kevésbé szerethető is, mint az Easttowni rejtélyek, de nagyon magas minőségű és ismét egyedi.


