Fejlesztő: Gamechuck; Kiadó: Chorus Worldwide Games; Platform: PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S
Féktelen pörgés és töménytelen mennyiségű akció vár azokra, akik kipróbálják a GameChuck debütáló játékát, mely leginkább a ’80-as és ’90-es évek akciófilmjeire hajaz.
A Speed Limit főhőse egy fegyveres emberke, akit katonák és ügynökök akarnak kiiktatni, s ehhez nem restek bevetni fegyverarzenáljukat. Kérdést vet fel, hogy karakterünk vajon mit vétett, amiért jóformán egy hadsereget mozgósítanak ellene? A furfangos befejezés ellenére, melyet most nem kotyognék ki, a válasz a végigjátszás során sajnos homályba merül.
Igazság szerint – mint a legtöbb régivágású, jellemzően VHS-re szánt akciómoziban – ezúttal sem feltétlenül a sztori a lényeg, hanem a közhelyes akciójelenetek, melyekben a Speed Limit szépen bővelkedik. Összesen tíz pályán rohangálhatunk és lövöldözhetünk vonaton, részt vehetünk motoros vagy autós üldözésben, valamint helikoptert és vadászgépet is irányíthatunk. A játék gyakorlatilag egy gyors, interaktív akciófilm „pixel art” környezetben tálalva. A horvát fejlesztőcsapat külcsín szempontjából a Commodore 64-es korszak előtt tiszteleg, a népszerű számítógép aranykorszakában készültek a GameChuck bemutatkozó dolgozatához hasonló játékok.
Elhalálozások terén a játékmenetből kiindulva valószínűleg rekordokat fogunk döntögetni – amennyiben ez történik, videokazettás tekerésre emlékeztető stílusban térünk vissza a halálunk előtti korábbi mentési pontunkhoz. Mindazonáltal a pályák könnyedén kiismerhetők és az ellenfelek is szinte majdnem mindig pont ugyanott és ugyanakkor bukkannak fel. Két különböző nehézségi szint közül lehet választani, de érdemes inkább a „Medium”-ra kattintani, ugyanis a lezárás könnyű fokozaton nem látható.
Ügyesen kivitelezett és élvezetes játék a Speed Limit, amit nem ártott volna némileg több pályával kiegészíteni, ugyanis amilyen pörgős, olyan hamar véget is ér.