
Az emberiség legsötétebb múltját idézi a White Shadows, ami egy német expresszionista filmbe öltöztetett interaktív kalandjáték megható történettel, állati szereplőkkel.
A White Shadows főszereplője egy sötét városban élő hollólány, aki menekülésre kényszerül, miután megelégelte a brutális erőszakon és elnyomáson alapuló disztópiát, melynek hozadékaként – az elit hazugságai révén – fajtáját a hierarchikus ranglétra legaljára helyezte. Utazása során gyilkos gépek és barátságtalan lények (állatok) törnek az életére, miközben a metropolisz legfényesebb pontjaitól át a legzordabb mélységekben találja magát.



Bő két óra alatt elvergődhetünk a White Shadows felemás kivitelezésű lezárásáig, habár a végső fejezeten érződik, hogy a játék készítői kifogytak a kreatív ötletekből (vagy esetleg a költségvetésből). Az utolsó fejezet mondanivalókból és a grafikai elemekből jócskán visszavett és a közhelyes befejezés több, mint bosszantó, mondhatni idegen attól, amit a Monokelnek aprólékos munkával sikerült felépítenie.
Legutóbb ezt teszteltük:


