
Munkaszerelem
A munkahelyi kapcsolatokról mindenkinek megvan a véleménye vagy a tapasztalata. Chloe Domont elsőfilmes rendező megpróbálta összetettebben megmutatni, hogy mik is a hátulütői. A thrillerként is működő film, bár nem hibátlan, mégis rengeteg kérdést felvet erkölcsről és karrierizmusról.



Ez a dinamika nagyon működik és ami különösen jó, hogy a páros egyik tagjáról sem tudjuk azt mondani, hogy rosszabb a másiknál. Mindkettőben marad némi szimpatikus jellemvonás, úgyhogy a kettejük közti apró csörték és a munkahelyi feszültség simán thrillernek is elmenne. Lehet szurkolni, hogy valahogy másszanak ki ebből az egész kalamajkából és térjenek észhez, de ahogy telik az idő, úgy egyre reménytelenebbnek tűnik ez a feladat.
A Mindent szabad aztán sajnos az utolsó fél órában felrúgja a kiegyensúlyozottságot és egyértelműen állást akar foglalni kettejük közt. Annak ellenére, hogy ez így sokkal provokatívabb és vitaindítónak jobban működik, de hosszú távon jobb lett volna, ha a néző dönti el, mit is kell gondolni. Szomorú, hogy másfél órányi bizalom után, mégsem mer hagyatkozni a nézők intelligenciájára.
Szerencsére még így is képtelen eltörölni a film megannyi pozitívumát ez a nem is apró hiba, de ennek az az ára, hogy nem maradnak meg velünk a gondolatok, amiket annyira fáradtságosan és türelmesen felépítettek benne. Mindenesetre Chloe Domont nevét érdemes lesz megjegyezni, mert nagyon tehetséges és van egy olyan érzésem, hogy Phoebe Dynevor (Bridgerton) nevével is sokat fogunk még találkozni.


