
Az illúzió napszámosai
A pankrátor és a Magic Mike öltözőjének Las Vegas-i megfelelőjébe kalauzol el minket Az utolsó táncosnő, ami egy édes-bús óda lett az élet szélén hagyottakhoz Pamela Anderson és Jamie Lee Curtis megható jutalomjátékával. Ám nem csak a két idősödő, és közben gyönyörűségesen valóságos színésznő érdemel említést, megdöbbentően jó benne Dave Bautista is (Nem kellene, hogy megdöbbenjünk, persze.). A film vizuálisan nagyon erős, igazi mozivászonra álmodott költészet, ráadásul elképesztően izgalmas a háttértörténete is. 



A történet nagyjából itt kezdődik, és ez alatt az alig másfél óra alatt csak a jelent boncolgatja. Nem feltétlenül kell egy filmnek egész sztorit mesélnie, nagyon jól működhet az is, ha a jellemző és erős konfliktusú jeleneteket mutatja csak fel, mert a közöttük lévő mélység így is ott lesz majd, ha jól csinálják. Ebben a moziban viszont ez a pár felmutatott élethelyzet nem mindig elég ahhoz, hogy benne legyen minden, a ki nem mondott dolgok is, és ezért néhol jobban összeáll a háttérkép, máshol pedig hiányos marad. Talán leginkább Shelly lánya járt pórul, pedig vele foglalkoznak a legtöbbet, mégis néha hiányérzete marad a nézőnek, mintha fontos jeleneteket vágtak volna ki.
Ami miatt viszont a legfontosabb, hogy elkészülhetett Az utolsó táncosnő, az egyrészt Pamela Anderson és Dave Bautista tehetségének a megkérdőjelezhetetlen bemutatása. Másrészt sajnos még mindig kevés alkotás mesél nem kizárólag húszévesnek látszó, boldog és sikeres nőkről, hanem az élet másik végéről, és pláne kevés mutatja meg őket ekkora empátiával.


