
A gyerekek elveszett világa
A Hetedik egyik legmegrázóbb jelenete pont a brutális gyilkosságsorozat szünetében játszódik, mikor Morgan Freeman karaktere kifejti Gwyneth Paltrownak, egyszerűen nem mert gyereket vállalni erre a rothadó világra. A Polisse bő két órája közel sem őt akarta igazolni, ellenben nem fogja növelni a nagycsaládosok számát.

A mozi bőségszaruja számolatlanul okádta a rendőrsztorikat különböző egységcsoportokról, ám korábban erre az osztályra nem igazán merészkedtek a készítők. A filmben fotóst alakító rendezőnő egy csapat hétköznapjain keresztül vezet minket a pokol azon bugyrába, melyet ezidáig elzártak a látogatók elől. A fölényes grimasszal tagadó molesztáló apa, az unokát „csak” simogató sumák nagypapi, csecsemőjét bántalmazó, önveszélyes kábszeres anya, prostitúcióra és lopásra kényszerítő szülők… – sorjáznak sűrű egymás utánban a borzalom átlagpolgárai. Ítélkezés helyett kíméletlen szembesítés a sokszor eltitkolt hátsószobai gonoszsággal. Megtépázott rendőrök ruháikkal együtt viszik haza a lelkiszennyest, miközben a szüntelenül termelődő gyomorsavban szépen semmivé lesz a privát életük.
A Polisse egyben komoly hírlevél a tévéadóknak új műsortervek készítéséhez. Nem ártana végre a sztárcsinálók és villakalandok közé bepréselni egy modernizált Családi kört, amiből megérti a tinilány miért nem „oké” egy mobilért valakit orálisan kényeztetni.



No Comment