A Super Bowl nem csak az amerikai foci legnagyobb eseménye, hanem a hirdetőké is. Nem volt ez másképp 2018-ban sem, és míg a pályán a focicsapatok küzdöttek, addig a nagyvállalatok a közönség figyelméért szálltak versenybe. A becslések szerint több mint 100 millió amerikai követte az eseményt a tévé előtt ülve, ami egy hatalmas aranybányának számít a reklámügynökségek számára. Az NBC Sports borsosan meg is kérte ennek az árát, ugyanis egy 30 másodperces spotért a cégeknek 5 millió dollárt kellett kifizetniük.
Nem csoda, hogy ilyenkor mindenki a legtöbbet igyekszik kihozni a rövidke figyelemfelkeltő hirdetéséből, így már hagyományként számos hírességet és lehengerlő effektet beleszuszakolnak a spotokba. Ezekből válogattuk ki nektek az idei legjobbakat. Jeff Goldblum ismét T-Rex elől menekülve mutatja be a piac legjobb dzsipjét, Chris Pratt sör után sóvárog, míg Peter Dinkagle kis ördögként a legcsípősebb csipszet promótálja.
ezt meg pusztán a velünk idősödőknek, mert nagyon helyes: