Agent Intercept – játékteszt


keyart 1Fejlesztő: PikPok; Kiadó: PikPok; Platform: PC, Apple Arcade

Őrült üldözéses jelenetek jellemzik a mobilról személyi számítógépre költöztetett Agent Intercept című végtelenül egyszerű, de szórakoztató non-stop, filmszerű akciójátékot.

A 2009-ben formálódott PikPok fejlesztőcsapata főleg mobil eszközökre, vagyis iOS és Android rendszerekre készít látványos videojátékokat, viszont néhány népszerűvé vált címből PC-n is előrukkoltak sikeres átiratokkal. Ilyen például a Breakneck és a Rival Stars Horse Racing, továbbá várhatóan ezt erősítendő az elképesztő fordulatokkal telezsúfolt Agent Intercept, melyre szintén igaz az egyik korábbi tesztünk esetében történt megállapítás, miszerint a játék felépítése olyan, mint egy interaktív mozifilm.

02Az Agent Intercept történetének főszereplője a SPECTRE, akarom mondani Sceptre nevű szuperkocsi. A transformereket megszégyenítő járgány képes az alakváltásra, így misszióinktól függően száguldozhatunk vele földön, vízen, vagy akár a levegőben. Sofőrjének (és olykor segítőinek) elsődleges feladata megállítani a CLAW nevű gonosz bűnszervezetet, aminek új vezetője a korábbiaknál sokkal nagyobb fenyegetést jelent a világ számára. Az autó tele van a kémek által bevethető és egyben szokványos kütyükkel (ergo fegyverekkel), amelyekkel gyerekjáték a megbízatások teljesítése.

01 1Olyannyira, hogy tulajdonképpen nem sok kihívást nyújt az új-zélandi székhelyű alkotók rakkolós akciójátéka: három fejezetet, következésképp összesen mintegy 15 nyúlfarknyi pályát felölelő kampányát könnyedén végig lehet darálni másfél óra alatt. A kilépés gombbal együtt összesen öt billentyűt használhatunk (balra, jobbra, nitro, lövés), ami kicsit sem meglepő, mivel a játékot alapvetően érintőképernyős berendezésekre tervezték. Az igazi próbatételt a Side Missions menüben találjuk, ahol mellékküldetések közül mazsolázhatunk – az amúgy sem túl acélos sztori válik így kerekebbé. Míg a három különböző online ranglistát (Highscore Chase, Target Practice, Time Trial) tartalmazó Score Attack játékmód középpontjában célunk a lehető legtöbb pont összegyűjtése és pályák mielőbbi teljesítése.

Ha már PC verzió, egy kicsivel több szabadság nem ártott volna, de a fix kameraállás és a kevés funkcionalitás ellenére igazán élvezetes játék kerekedett ki az Agent Interceptből, melyben legnagyobb ellenfelünk a saját reflexünk.75

A legutóbb ezt értékeltük:

Ratchet & Clank: Rift Apart – játékteszt

Hozzászólások

hozzászólás

Előző cikk Luca - kritika
Következő cikk A Jóbarátok elénekelték a főcímdalt, aztán majdnem a kórházban kötöttek ki