Fejlesztő: Ice BEAM; Kiadó: Secret Mode; Platform: PC
Nincs két ugyanolyan verseny a Make Way-ben, amiben a játékosok építik meg a pályát.
Hiánypótló Micro Machines klón érkezett az egyszemélyes Ice BEAm nevű indie fejlesztőtől. A Make Way című árkád autós játékban azokon a pályákon versenyezhetünk, melyeket a megmérettetések előtt álló résztvevők tákolnak össze. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy a legszimpatikusabb jármű kiválasztása után a négyfős „csapat” egyénenként eldönti, hogy milyen kinézetű kanyargós vagy egyenes szakasszal hosszabbítja meg a pályát, de akár akadályokat is elhelyezhet. Ha pedig véget ér a futam, akkor tovább toldozgathatunk egészen addig, míg az első helyezett játékos összegyűjt 3000 pontot. Ezek harácsolása szakaszonként történik, és csak annak jut belőle, aki sikeresen áthalad a checkpointokon, vagyis ezúttal nem az a lényeg, hogy elsőként furikázzunk át a célegyenesen.


Legutóbbi hasonló műfajú tesztalanyunkhoz hasonlóan a Make Way is történet nélkül debütált, viszont játékmenet szempontjából sokkal izgalmasabb és kiforrottabb versenyeken vehetünk részt. Jó lett volna, ha készítője belebiggyeszt valamiféle egyedibb pályaszerkesztőt. Olyasmire gondolok, mint például amilyet sok évvel ezelőtt a Stunts-ban láthattunk, mert ebből a szempontból a lehetőségeink tárháza szinte végtelen lehetne.
Legutóbb ezt teszteltük:


