
Mire kettőt pislogsz…
A Vészjelzés egy nagyon egyedi stílusgyakorlat, ami a semmiből jövő hirtelenséggel hengerli le a nézőt a megoldásaival. Például azzal, hogy az egyik leggyorsabban zavarja le a főcímet egy laza fél másodperces snittel, ami mégis teljes egészében beleillik a film tematikájába. Zoë Kravitz, a színésznőből lett rendező ígéretes módon forgatja a kameratöltőtollat, érdemes lesz rá figyelni.


A Vészjelzés már most borítékolható, hogy kultfilm lesz. Kis költségvetésből készült, jelenleg nem találja a közönségét (Tatum rajongóknak nagy csalódás lehet szeretett sztárjukat egy ellentmondásos techguru szerepben látni), közönségfilmnek túl szerzői, művészfilmek túl kommersz, viszont egy igazán ügyesen megrendezett misztikus thriller, amiben érződik, hogy a rendező meg tudta őrizni a kreatív kontrollt. Pont az ilyen alkotások szokták hosszú évek alatt összegyűjteni a rajongótáborukat. És Zoë Kravitz-nek jól fog még ez jönni, amikor újfent bizalmat szavaznak neki a producerek, hogy rendezzen megint. Mi várjuk, és reméljük nem kell addig sokat pislogni.


