
„Me neihter!”
Félő, hogy a végtelen energiaforrás rossz kezekbe kerül és fegyverként fogják használni, de szerencsére itt van nekünk Charlie és az ő angyalai, hogy ez ne történhessen meg. A girlpower szintén végtelen energiaforrás, mely fegyverként használva legalább annyira veszélyes. Pasialázás kimaxolva. Egy filmről sokat elárul, ha Kristen Stewart nyújtja a legjobb alakítást, márpedig ebben a filmben Kristen Stewart nyújtja a legjobb alakítást.
Gondolom, nincsenek olyan sokan azok, akik az öngyilkosság gondolatával kacérkodtak, amiért nem készült el a Diaz–Barrymore–Liu trió alkotta Charlie angyalai harmadik része. 16 év telt el a Teljes gázzal óta, azóta sokat változott a világ, de nem eleget ahhoz, hogy újra és újra elővegyenek régi filmeket és sorozatokat azon a címen, hogy ez most megint mennyire aktuális. A Sony még 2015-ben lebegtette meg a dolgot, hogy aztán 2018-ban el is kezdődjön az érdemi munka. 
A feladat, hogy védelmükbe vegyék a tudós-mérnök Elenát (Naomi Scott), aki egy olyan projekten dolgozik, ami korlátlan energiát biztosít, ugyanakkor fegyverként is használható. Elena azt szeretné, ha a világ (de legalább a cégtulajdonos Brock – Sam Claflin) az áttörést jelentő Calisto árnyoldaláról is értesülne, de erről hol szép szóval akarják lebeszélni, hol pedig simán az életére törnek. A Calisto kikerül a Brock cégtől, hogy Brian Tyler lakossági filmzenéjének kíséretében az angyalok egész Európán át végig verekedjék magukat. Az idő múlásával mind a gyanús, aktatáskás alakokból, mind pedig a bérgyilkosokból (Jonathan Moss Tucker simán eljátszhatná a T-1000-est, de a Sötét végzet után nem szeretnék újabb ötleteket adni) hatványozottan több lesz.
Pörgős, látványos, akciódús film, ami tud vicces is lenni, amikor nagyon akar, ha a mondanivalójától eltekintünk, vagy csak simán nem próbálunk meg rájönni, mi is az, akkor kifejezetten szórakoztató. De hogy gyorsan helyre tegyem az értékelést, jöjjön a végső gondolat. A Charlie angyalai valahol mindig is az erős, független nőkről szólt, csak minden korban más hangsúllyal. A jelenlegi változat azonban olyan mértékben tolja túl metoo-t, hogy gyakorlatilag nekifutásból rúgja méhszájon saját magát. Ha beültünk rá, nézzük végig, rengeteg stáblistás jelenetet kapunk a türelmünkért cserébe.


