
Minden Pennyt megér?
Egy alkoholproblémákkal küzdő légikísérő csúnya ügybe keveredik és egyáltalán nem biztos, hogy élve kikerül belőle. Az Agymenők Pennyjével készült sorozat egyszerre véres és vicces, miközben a cselekmény a valóság és a főszereplő képzelete között ingázik. A légikísérő az egyik első olyan produkció, melynek márciusban kényszerűen leállított forgatását szigorú biztonsági intézkedések betartása mellett folytat(hat)ták augusztusban. Az első évad novemberi megjelenésével szinte egyidőben a másodikat is berendelték. 
A részegen átmulatott éjszaka után hullával az ágyban ébredtem típusú sztorikból (és úgy általában az egyetlen döntés és/vagy történés megváltoztathatja az egész életed típusúakból) kaptunk már néhányat, így abban sincs semmi meglepő, hogy Cassie menekülését a bűnüldöző szervek beismerő vallomásként értékelik, mint ahogyan a csetlő-botló karakter vakszerencséjét egy profi bérgyilkos hideg fejjel megtervezett és végrehajtott lépésének.
Cassie testvére (T.R. Knight) ugyanis meleg, melynek kezdeti jelei már gyerekkorukban is megmutatkoznak, ezért konzervatív apjuk inkább a lánnyal tart fent szoros kapcsolatot, ami leginkább a közös ivászatokat jelenti és nem meglepő módon tragédiához vezet. A lány a traumát rendre alkohollal dolgozza fel igen kevés sikerrel. Függősége kihat a munkájára és a magánéletére is, a közösségi oldalakon támadják is rendesen az alkotókat, amiért a légikísérőket ilyen negatívan mutatják be, erősen építve egy régóta meglévő sztereotípiára (ez az összes többi szereplőre is igaz, aki a polgári repülésben dolgozik), elég, ha csak a Kényszerleszállás (2012) című filmre gondolunk. Cuoco tehát egy olyan karakter bőrébe bújt, melynek megformálása sokkal komplexebb feladat és többé-kevésbé sikerül is megbirkóznia ezzel (sokak szerint meg pont nem).
A szex és a vér ábrázolása nincs elmismásolva, a cselekmény egyszerre vicces, izgalmas és drámai, a zene, a vágás és a képi világ úgy idézi meg a klasszikusokat, hogy magát modernnek és kísérletezőnek állítja be, ez egyébként sok mai tévés alkotásra (is) igaz. Az egyébként kifejezetten pörgős sztori erősen épít a főszereplő függőségére, múltbeli viselt dolgaira és legalább annyiszor vagyunk a fejében, mint a jelenben, a valóságban, elszállt, lebegő érzést keltve ezzel. Az egész olyan, mint egy sokrészes pánikroham, ami lázasan igyekszik kifutni valahova. Bárhova, amit megoldást jelenthet. A mellékszálak és a többi szereplő leginkább azért vannak, hogy összezavarjanak minket, nélkülük egy egyszerű és lineáris monodrámát kapnánk.
A légikísérő lehetne könnyed krimi, de valamiért mégsem szeretne az lenni és emiatt nem feltétlenül fog mindenkinek bejönni, különösen igaz ez a műfaji keveredésre és ennek okán komplexebb sorozatélményre utazó kivitelezésre és a színészi játékra (elsősorban Cuocoé). A korhatár sokkal inkább 16-os, gyerekeknek semmilyen szempontból nem való, mindenki másnak igen, aki hajlandó lemondani a könnyed jelzőről.



