

Nolan nagyon érzi a filmrendezést témától függetlenül. Elegancia, műgond, és hihetetlen intellektus, amivel vizsgálja egy tudós morális felelősségét a világpusztítás ajtajában. Az Oppenheimer mint történet valójában nem kasszarobbantó jelenség (és mégis az lett), hanem lassú tűzön égő globális dráma egy kulcsember nézőpontjából.



Az Oppenheimer nagyon felnőttnek nézi a közönségét. Ahogy az egyik Barbenheimer mém kapcsán írják, ehhez szükséged van geopolitikai, modern fizikai, és asztronómiai ismeretekre, valamint 4-es feletti felsőoktatási tanulmányi átlagra, és 8.5-ös IELTS szintre eredeti nyelven nézéskor, míg a Barbie-ra csak egy nőt kell elvinned. Viszont így is vannak, akiknek az Oppenheimert lényegesen egyszerűbb megnézni. Ők azért kevesebben vannak, de érdemes rájuk figyelni. Ha viszont mindkettőt megnéznéd egymás után, a Barbie-val kezdd, úgy érdemes. Tapasztalatból mondom.


