
CEOrgazmus
Cégvezető és fiatal beosztottja közti furcsa románc áll a Jókislány központjában, ahol Nicole Kidmant csupasz valójában láthatjuk. A Jókislány nem egy könnyű darab, már a sajtóvetítésről is többen kimentek. 
Az elsőség és a profit mellett a cég számára nagyon fontos a társadalmi szerepvállalás, a nőket itt különösen megbecsülik, a tehetséges fiatalokat pedig felkarolják és a melléjük adott mentorok révén lehetőséget biztosítanak számukra céljaik elérésére. Gyakornoki programjuk éppen ezért nagyon népszerű, az itt megszerzett tapasztalat ugyanis mindennél többet ér. Így kerül a céghez Samuel (Harry Dickinson) is, aki azonnal kiszemeli magának a nála sokkal idősebb Romyt, természetesen úgy állítva be a dolgokat, mintha ez pont fordítva történt volna. 
Romy, aki a semmiből építi fel cégét, ahol gyakorlatilag élet-halál ura, ebben a kapcsolatban látszólag esetlen és határozatlan. Samuel is olyan szinten adja az értetlent, hogy nagyon nehéz elhinni róla, hideg és számító ember, aki előre kitervelte ezt az egészet és következetesen végrehajtja. Karrierjük és életük egy bizonyos szakaszán, egymástól meglehetősen távol elhelyezkedő emberek ők, akik egymás szexuális csesztetésében élik ki vágyaikat, melyből aztán diadalittasan kikerülve és nem megsemmisülve(!) zúdítják rá a sok baromságot a családjukra, kollégáikra stb. 
A Jókislány a nemi, életkorbéli és egzisztenciális különbségekről, a társadalmi elvárásoknak való megfelelési kényszerrel szembeni ellenállásról, a modern nőről és férfiról, a vállalati hierarchiáról, a piaci versenyről, az ember kiváltásáról robotokkal és mesterséges intelligenciával, végső soron az egész elcseszett világról mesél nekünk. Teszi mindezt merész és emlékezetes színészi játékokkal.


