
Munkásököl, vasököl, oda zúz, ahova köll!
Jason Statham karaktere ezúttal sem menekülhet a múltjától, ex-katonaként jótevője és jelenlegi kenyéradója lányát kell visszaszereznie néhány elcseszett orosz gengsztertől. A feladatot nemhogy maradéktalanul és hibátlanul elvégzi, de még szorgalmit is csinál mellé, mert mindenkit megöl, aki az útjába kerül. A melós egy újabb agyzsibbasztó Statham-film: kérges tenyér, kopasz fej, háromnapos borosta, kétszavas mondatok, pont, ahogy szeretjük. 
Hősünk felkeresi régi harcostársát, a vak Gunnyt (David Harbour), akit ő mentett meg és áldását kéri az akcióra. A szálak az orosz alvilághoz vezetnek, úgy tűnik, Jennyt azért rabolták el, hogy valaki nagyon sok pénzért kiélhesse rajta perverz vágyait. Levon a közel kétórás játékidő alatt a teljes chicagói orosz maffiát felszámolja, de mindenki mást is megöl, aki kapcsolatban áll velük, akár van köze a lány elrablásához, akár nincs. Drogdílerek, bérgyilkosok, stricik, instapozőr milliomos maffiózócsemeték és korrupt rendőrök kerülnek veszteséglistára, de még arra is jut energiája, hogy egy komplett motoros bandát likvidáljon. .

John Wicket várni hiú ábránd, ez sokkal inkább az Elrabolva és A Védelmező szerelemgyereke, Stallone jelenlétének köszönhetően egy kis Rambo V. – Utolsó vér beütéssel, de a bluetooth-os távcső egyértelműen a Halálos iramban színvonalat képviseli. Hmmm…jobban belegondolva, szerelemgyerek helyett inkább egy részegen átmulatott éjszakát és egy rosszul felhúzott kondomot kellene írnom. Ahogy tanult barátom mondaná, egynek jó, én is bírtam, bár volt egy pillanat, amikor úgy gondoltam, most fognak kivezetni a teremből a hangos röhögés és a látottak illetlen módon történő kommentálása miatt. Ha az oroszok A melós miatt nem intéznek dróntámadást Hollywood ellen, akkor soha, mindenki fellélegezhet, jöhetnek a következő részek.


