
Szeretni egy életen át
Félsz egy komoly kapcsolattól? Ezzel nem vagy egyedül, de mi lenne, ha az élettől kapnál egy lökést, hogy ezt újra átgondold? A Mágikus, merész, meseszép utazásban Margot Robbie és Colin Farrell szembesül azokkal a múltbéli eseményekkel, melyek ehhez a félelemhez vezettek, miközben megpróbálják egymást meggyőzni arról, hogy mennyire nem illenek össze, miközben mégis. A cselekményében, vizualitásában és zenéjében is szokatlan film a romantika kevésbé emlegetett oldalát mutatja meg és elsősorban a különlegességre vágyókat veszi célba. 
A férfit rábeszélik, hogy az autóhoz kérjen GPS-t. A szokatlan kinézetű szerkezet ugyanazt a közvetlen hangnemet üti meg, mint a két ügyintéző, ráadásul ráveszi, hogy vegyen részt egy mágikus, merész és meseszép utazásban. A furcsa élményt az egyfolytában szakadó eső tesz teljessé. David az esküvőn megismerkedik Sarah-val (Margot Robbie), akivel egy darabig kerülgetik egymást, de végül külön távoznak.
David és Sarah egy kapcsolat küszöbén állva lényegében lehetőséget kapnak a kapcsolatokhoz való viszonyukat nagymértékben befolyásoló események újbóli átélésére. Szerelmi csalódás, családi viszályok, szülők halála stb. Csupa olyan dolog, amire akkor és ott nem feltétlenül reagáltak jól és azon túl, hogy formálta jellemüket, a mai napig bántja őket.
Az egyetemes emberi érzések szokatlan módon történő bemutató alkotások skálája a könnyed limonádétól a lelkünk legmélyebb bugyraiba elkalauzoló nyomorpornóig terjed, a kettő között pedig ott vannak komolyabb, de nem túl komoly darabok. Humorból itt sincs hiány, de nem egy szirupos történetet kapunk, ez a film annál azért jóval elvontabb, okosabb. Mélyen emberi és valós, de megjelenésében mégis egy elképzelt, álomszerű világot kapunk, mesének ugyanakkor eszembe sem jutna nevezni.
A Mágikus, merész, meseszép utazás egy romantikus történet, ami két ember véletlen és különös találkozását meséli el. Szereplői nincsenek felkészülve erre, igazából nem is akarják ezt, mert az egyik egyedül érzi jól magát, a másik pedig megsebzi azt, akit szeret. Ebből a védekező (?) helyzetből kell kimozdítani őket, erre szolgál az autókölcsönző, a GPS és az egyes ajtók a múltból. Mivel ez az egész nagyon messze áll a realitástól, a fényképezéstől a zenén és a cselekményen át a dialógusokig minden szürreális, olykor zavarba ejtően vicces és abszurd. Farrell és Robbie között nagyon jól működik a kémia, mindketten generációjuk kiemelkedő tehetségei, előbbi még egy zenés-táncos produkcióval is meglep minket.


