
Taylor Sheridan a Sicario és A préri urai forgatókönyveivel, valamint a Wind River megrendezésével egy megbízható készítőnek számít, aki most sorozatban hozza ugyanazt a stílust, amit az említett filmekben. A Kevin Costner főszereplésével készült Yellowstone egy nagy családi dráma, ami olyan, mint a Dallas és A farm, ahol élünk remixe, egy csomó mély érzésű, büszke férfival, meseszépen fényképezett tájakon.
Taylor Sheridan leginkább színészként próbálkozott, de névjegyét akkor tette le igazán az asztalra, amikor megírta a Sicariót. Teljesen ugyanezt a stílust kell ebben a Paramount Network sorozatban is elképzelni, ugyanúgy visszaköszönnek majd a felülről fényképezett autós konvojok és a hibátlanul surranó kamera a tájban, ami pont annyira megbabonáz, mint A préri uraiban felejthetetlen nagytotáljai. A Wind Riverhez hasonlóan itt is alapvető konfliktusba lesznek állítva az indiánok és azok a gazdag emberek, akik a földért folyamatos csatát vívnak nem csak anyagi, de büszkeségi alapon is. A peremvidéken játszódó történet első, másfél órás része, már önmagában felér egy egész estés filmmel, ahol egyből fel is vázolják ezeket a kibékíthetetlen konfliktusokat és felállítják az embereiket mind a két oldalon, hogy a további részekben (amelyekből az összeset Sheridan rendezte), lássuk a politikai és a nyers erővel bíró csatározásokat. Közben meg persze családon belül is folynak a harcok, hiszen nagyon éles, kicsit egyoldalú, de változatos karakterek sétálgatnak bele a naplementébe elnagyzolt érzelemvilággal.


Talán ezen csúszik csak el a Yellowstone, hogy a keménységében nincs meg az az életszerű puhaság, ami ahhoz kéne, hogy kiemelkedjen a sorozat a sablonjai közül. Lehet Kevin Costner alakítása bármilyen jó látvány és hozhatja Sheridan a sokak által kedvelt stílusát, de nem ez lesz az év nagy bulija, viszont a második évadra már most van izgulnivaló.


