
A Parrot Analytics cég adatai alapján, akik a televíziós műsorok nézőszámának figyelésével foglalkoznak, a Stranger Things július óta szárnyalt (Millie Bobby Brown is, aki a következő mozifilmjéért (Enola Holmes) már 6 millió dollárt kap). A mérést a nézői reakciók összesítésével kapták. November 17-23 között azonban változott a helyzet.
A The Mandalorian 100 millió reakciót kapott, míg a Stranger Things csak 81 milliót. A Parrot Analytics szerint ez a „reakció” nem tévesztendő össze a feliratkozók számával, inkább az adott időszakra jellemző érdeklődést mutatja és, hogy egy termék milyen mértékben erősíti a feliratkozás mértékét. Jelen esetben az történt, hogy a Disney+ az első napján elérte a 3,2 millió letöltést. Majd még 10 milliót adott hozzá 24 óra alatt. Ennyi kattintásból pedig rengeteg ember jut el a Star Wars új sorozatához.
A Disney nyilatkozata szerint nem akarnak konkrét nézettségi adatokat megosztani egyetlen show-ról sem a nagyközönséggel, így az egyedüli adat a témáról a Parrot Analytics-től származik.
Addig is süssünk Bébi Yoda-tortát!


