
Nászfrász
George Clooney és Julia Roberts Balira és nem Taktaharkány-Külsőre utazik, amikor megtudják, hogy egyetlen lányuk hozzá akar menni az első sráchoz, aki ezen a botrányosan egzotikus és csodálatos helyen szépen rámosolygott. Az egymástól az idők során teljesen elhidegült pár kap az élettől még egy esélyt és miközben a lányuk életébe készülnek beavatkozni, a saját múltjukkal és rossz döntéseikkel is szembe kell nézniük. A Beugró a Paradicsomba egy jópofa romantikus vígjáték mindenki Ross dokijával és Anna Scottjával. 

Kár is lenne tagadni, ez bizony egy romantikus vígjáték, abból is a legártalmatlanabb fajta, el nem ítélhető módon hiányzik belőle az izgalom, a dráma, a mélyfilozófia. Időnként igenis szükség van az audiovizuális lobotómiára, amikor az agy kikapcsol és csak megpróbáljuk élvezni azt, hogy kivételesen mindenkinek jó volt a hely és az időpont, ráadásul volt jegy és parkolóhely is. Ez a film Clooney-ról és Robertsről szól, meg egy kicsit a lányukat alakító színésznőről is, de van hozzá egy aranyos és kedves sztori is, biztos, ami biztos.
Clooney és Roberts között nagyon működik a kémia, régi motorosok ők, akik félszavakból is megértik egymást és pontosan tudják, hogyan kell felmelegíteni a töltött káposztát. A film végi bakiparádéból egyértelműen látszik, hogy egy görcsmentes forgatás, egy jutalomüdülés volt ez az egész, de mégsem irigykedünk rájuk, amiért nem a Blaha aluljáróban játszódik a sztori. Ott vagyunk velük Balin, együtt sírunk, együtt nevetünk, meg amit még ilyenkor szokás.
A Beugró a Paradicsomba legfőbb erénye az őszintesége, ugyanis semmivel sem akar többnek látszani annál, mint ami valójában, vagyis egy tét nélküli romantikus vígjáték ötezerszer látott cselekménnyel és jónevű színészekkel. Most, hogy szinte kivétel nélkül minden film megpróbálja elhitetni velünk, hogy mennyire más, mint a többi, mennyire eredeti és kreatív, mennyi értéket hordoz magában és egyébként is toronymagasan kiemelkedik a szürke tömegből, már ezért is hálásak lehetünk. Amikor a Robertsnél 3 évvel idősebb Bullock Tatummal az oldalán haknizik a dzsungelben és a Clooneynál 9 évvel idősebb Neeson harmincas éveikben járó karaktereket ver agyba-főbe egy kézzel, felesleges azon rugózni, hogy kinek mi illik, kinek mi áll jól.
Könnyed, szórakoztató, egész heti hajtás után fáradtan és ingerülten moziba beülős, mindent elengedős, magunk mögött hagyós. kólaszürcsölős, popcornzabálós cucc, amiből, ha kéthetente kéne megnéznünk egyet, valószínűleg eret vágnánk magunkon, de így, félévente-évente pont jó.


