
A bolygó neve: Élet
A Kepler-22b bolygón tovább bonyolódnak a dolgok, Apa és Anya életben maradtak, akárcsak a gyerekek és a többi szereplő, az óriáskígyóról nem is beszélve. Itt A farkas gyermekei 2. évada, továbbra sem tekinti küldetésének, hogy mindenki szeresse. 
Anya a (harci) szemeit elvesztve a gyereknevelésre koncentrál és persze Campion útját egyengeti, miközben a bele táplált programja képtelenné teszi arra, hogy leszámoljon az óriáskígyóval (hiszen ő tudjuk ki). Sokadszorra derül ki, hogy a leggyengébb láncszemnek tűnő Apa – aki egyszerre tud megértő és szigorú szülő lenni – hihetetlen műszaki érzékkel van megáldva és gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Marcus Sol papjaként új híveket gyűjt maga köré, Sue orvoslásban szerzett jártasságával segíti a kolóniát, a gyerekek pedig szépen lassan növögetnek és egyre kevésbé teszik azt, amit a felnőttek rájuk parancsolnak.
Nagyon szeretem Ridley Scott világát, ahogy a kor előrehaladtával egy szimpla horrortól olyan filozófiai magasságokba jutott, ami sokaknál kiverte a biztosítékot. Pedig az idősödő művészek istenkeresése érdekes és izgalmas téma a zenében, a festészetben, az irodalomban és filmekben is, már pedig a Prometheus és a Covenant számomra erről szólnak. Ugyan A farkas gyermekei Aaon Guzikowski fejéből pattant ki, mégis egyfajta felhívás keringőre, hiszen a nyersanyaghoz csak egyvalaki nyúlhatott hozzá, egyvalaki felügyelete alatt válhatott mozgóképpé. Minden képkockában ott van Ridley Scott keze nyoma, a kérdésekben, a válaszokban, a karakterekben, a helyszínben, a dialógusokban, az akcióban, a csavarokban.
A történet egy jövőben megvívott vallásháborúval kezdődik, a menedékül szánt bolygón pedig különös, megmagyarázhatatlan dolgok történnek. Amikor az ember új világokat hódít meg, magával hozza a födi múlt emlékeit és szokásait, tulajdonképpen mindazt, ami emberré tette is őt és persze alkalmazkodik az új világ környezeti adottságaihoz. Vajon van-e valóságalapja annak, amit az utókor mesékként, mondákként és hihetetlen történetekként ismer? A sorozatnál megmaradva – a jövőben – miként és hogyan lépett be az életünkbe Sol?
A farkas gyermekei továbbra is az ember-robot, az ember-isten, a szülő-gyerek és még ki tudja hányféle kapcsolatra keres magyarázatot, különös tekintettel arra, hogy a hit hogyan jelenik meg, alakul át vagy éppen tűnik el az ember életéből a megélt dolgok hatására. Rengeteg mindent akar elmondani, rengeteg minden történik benne és rengeteg szereplőt vonultat fel, éppen ezért olykor csapong és nem feltétlenül a karakterek súlyának megfelelően osztja le a szerepeket. Még mindig nagyon látványos és élvezetes, elgondolkodtató és elborzasztó, röviden összefoglalva, bosszantóan jó.



